Simplitona Responsive Kişisel Blogger Teması Türkçe

Salı, Mart 24, 2015 icon18_edit_allbkg

Merhaba Arkadaşlar,bu yayınımda sizlere yabancı bir blogdan aldığım temayı editleyip Türkçeleştirilmiş biçimde sunacağım.Simplitona Responsive Blogger Teması Ücretsiz ve Türkçe.

Temanın Özellikleri

-Seo Dostu
-Responsive Özellikli
-Kullanım Alanı Kişisel Blog,Moda,Haber,Teknoloji
-Sekmeli Widget
-Full Türkçe Edit
-Hazır Reklam Yerleşimi



Yardım için yoruma yazabilirsiniz...Sağlıcakla Kalın...

Paylaş

Benzer Yayınlar

7 yorum

yorum
19 Nisan, 2015 00:28 Sil

Temayı siteme uyarladım. Emeğiniz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Blogger için mobil uyumlu güzel bir Türkçe tema. İyi çalışmalar.

Cevapla
avatar
19 Nisan, 2015 00:35 Sil

Rica ederim yardımcı olduysam ne mutlu bana :)

Cevapla
avatar
19 Nisan, 2015 00:38 Sil

Valla hocam çok yardımcı oldunuz ama bir sorun daha varmış galiba. Sidebardaki reklamın boyutu düzelmiş, ben yazı içindekilerin de düzeleceğini düşünmüştüm ama onlar olduğu gibi kalmış. Sizin verdiğiniz temayı yüklediğimde yazı içindeki reklamlar otomatikman silindiği için, onlar da düzelmiştir demiştim ama yazı başındaki ve sonundaki reklamlar hala eksik çıkıyormuş.

Cevapla
avatar
21 Nisan, 2015 00:49 Sil

Ben kodlardan ona da bir bakayım onuda ayarlamaya çalışırım.

Cevapla
avatar
26 Aralık, 2015 17:26 Sil

Temayı çok güzel uyarlamışsınız teşekkürler. Ancak mobil uygulamada adsense reklamları dönmüyor. Buna bir çözüm bulabilir miyiz?

Cevapla
avatar
26 Aralık, 2015 18:43 Sil

Sağolun.Mobil tasarımı devre dışı bıraktınız mı? Mobilden sitenize girince masaüstü sürümünü göster seçeneği çıkıyor ona bastığımız zaman da temanın kendi mobil temasını gösteriyor ve reklamlar gözüküyor.

Cevapla
avatar

İfadeleri kullan İfadeleri kapat

Lütfen yorum yaparken şunlara dikkat ediniz:

  • Küfürlü, siyasi veya huzur bozucu yorumlar yapmamaya,
  • Reklam, spam gibi yorumlar yapmamaya,

Dikkat ediniz. Yorumlarınız Admin onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır.