ZenMate Eklentisi ile Yasaklı Sitelere Girme

Pazartesi, Nisan 06, 2015 icon18_edit_allbkg

Merhaba Arkadaşlar,
bu yayınımda sizlere yasaklı sitelere nasıl girebiliriz?  konusundan bahsedeceğim.
Programsız bir şekilde sadece Google Chrome eklentisi ile istediğimiz siteye erişebileceğiz.
ZenMate Vpn ile IP nizi değiştirerek istediğiniz siteye girmenizi sağlar.
5 farklı lokasyondan bağlanma seçeneği.HotSpot,UltraSurf gibi programlara ihtiyacınız yok sadece Google Chrome'den bu eklentiyi ekleyerek dileğinizce sörf yapabilirsiniz.


Kurulum ve Kullanım

1.Adım

Yukarıdan linke tıklayıp Chrome'a Ekle diyoruz.


2.Adım
Gelen ekrana e-postamızı yazıyoruz.

3.Adım

Kullanım

Paylaş

Benzer Yayınlar

2 yorum

yorum
25 Nisan, 2015 01:15 Sil

Sitenizden Alıntı Yaparak Paylaştım Hakkınızı Helal Edin Alt Tarafa kodblogcum.blogspot.com adlı Adresten Aldığımı Yazdım http://oguzhanilebilgiler.blogspot.com/2015/04/zenmate-eklentisi-ile-yasakl-sitelere.html

Cevapla
avatar
26 Nisan, 2015 00:46 Sil

Altına kaynak eklendikten sonra hiç bir sıkıntı yok...Blog hayatınızda başarılar dilerim :)

Cevapla
avatar

İfadeleri kullan İfadeleri kapat

Lütfen yorum yaparken şunlara dikkat ediniz:

  • Küfürlü, siyasi veya huzur bozucu yorumlar yapmamaya,
  • Reklam, spam gibi yorumlar yapmamaya,

Dikkat ediniz. Yorumlarınız Admin onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır.