Otomatik Slider Eklentisi (Css ile)

Cumartesi, Mayıs 16, 2015 icon18_edit_allbkg


Merhaba arkadaşlar,
bu yayınımda sizlere blogunuza ekleyebileceğiniz otomatik geçen slider eklentisiden bahsedeceğim.
Otomatik olarak geçen slider manşet eklentisini gadget olarak da kullanabilirsiniz.Ben Gadget olarak denedim ama Gadget deilde blogda da kullanabilirsiniz blog kodlarından koymak istediğiniz yere koyalabilirsiniz.

Kullanımı

ADIM 1: Blogger Admin Panel'inden Şablon > Html'yi Düzenle diyoruz ve sonra Ctrl + F tuşlarına basarak ]]></b:skin> kodunu aratıp hemen üstüne aşağıdaki kodu yapıştırın.





ADIM 2 :Eklemek istediğiniz yere aşağıdaki kodları ekliyoruz ben Gadget olarak ekledim.
Gadget olarak eklemek için Blogger Admin Panel'inden Yerleşim > Gadget Ekle diyoruz.




yukarıda http://kodblogcum.blogspot.com olan yere kendi blogunuzu yazarak uygulayabilirsiniz.

Memuat...

Paylaş

Benzer Yayınlar

İfadeleri kullan İfadeleri kapat

Lütfen yorum yaparken şunlara dikkat ediniz:

  • Küfürlü, siyasi veya huzur bozucu yorumlar yapmamaya,
  • Reklam, spam gibi yorumlar yapmamaya,

Dikkat ediniz. Yorumlarınız Admin onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır.